Finnaly at home :)

2010-08-02 @ 19:46:19
Sitter i soffan och häckar med virre, köpte med oss mat från donken. Tjockis :D. Han bjöd, fett gulligt :)

Jag har tänkt.

När man va liten typ 10 och va kär i någon och ville bli ihop <3 så skrev man ju en liten lapp med "får jag chans på dig? [JA]  [KANSKE]  [NEJ]" Och så fick man ett svar, förhoppningsvis ett [JA] hehe..Sen när man blev lite äldre typ 12-13 så kanske man gick på ett disco med bästa tjejkompisen, fixade sig fett länge, sminkade sig förjävligt, tog på sig FÖR kort kjol och lyssnade på britney spears.. För man visste att Han skulle vara där, Han som man spanat in så länge, Han som fick en att tappa andan så fort han gick förbi :P Och om det va den lyckligaste dagen i ens unga tonår och han pussades med en så va man efter det ihop :P Det var typ en oskriven regel haha! Men nu om en kille pussar på en tjej på krogen eller nåt så vill han bara ligga och ligger hon med honom är hon en slampa och han hör säkert inte av sig igen. Att man va så mycket modigare när man var liten :P Det var mycket mer spänning med det hela, inte massa dumma regler om hur man ska göra för att visa att man är intresserad, för man får ju inte visa någon att man gillar den, då är man för på.. Undrar varför det blev så, jag är inte annorlunda på det sättet men jag saknar fan tiderna då man fick sin första kärlek. För det va riktig kärlek <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0