Inte en dag som går

2013-01-06 @ 12:20:56
utan att jag tänkt på stränderna man bränts på där klubbar aldrig stängs åh.. Guuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag är sugen på att resa, bara slänga mig på en sista-minnutenoch bara skita i allt! Fast jag tror inte att chefen skulle uppskatta det. Speciellt nu när jag förmodligen bara har knappt två månader kvar hehe.. Men drömma kan man ju alltid! Önskar att jag kunde få ta lån, då skulle jag flytta till världens finaste lägenhet. Jag vet att jag har råd men jag tror inte banken är villig att chansa när jag inte har fast jobb.. Det är verkligen synd! Men jag ska fortsätta att spara spara spara så att jag en dag Ä N T L I G E N kan göra det jag vill med mitt liv, bo där jag vill och göra det jag vill! Längtaaaaaaaaarr! 
Grejen är den att jag hittade en lgh som jag verkligen fastnat för, men skulle jag vilja köpa den så fattas det ca 30 lax för en kontantinsats på just den lgh. Det tar MAX ett halvår att få ihop om man snålar lite (läs mycket) Så den lär ju tyvärr ha blivit köpt innan jag närmar mig att ha råd. Sen även om jag fixar dom pengarna så har jag inget fast jobb så jag tror inte at jag kan få lån iaf.. Synd.. Men jag ger INTE upp haha!
Skulle jag och Robban göra det här tillsammans så skulle vi ha haft råd att gör det idag nu nu nu (eller imorn när banken är öppen) Men jag vill göra det här själv, han får gärna flytta med, jag älskar att bo med honom men det här är något jag behöver göra själv, kanske som något slags bevis för mig själv... Jag vet inte.. Men kolla här, vad tror ni om den planlösningen? Skulle vi trivas? ^^
 
 
En dag, någon dag, kanske väldigt långt bort i framtiden DÅ ska jag bo STORT och ha en STOOOOOR familj <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0