Tips på rubrik någon?

2012-12-28 @ 13:29:47
Aa det var det.. Fick förlängt på jobbet IGEN för ett par veckor sen. Fantastiskt. Jag fattar verkligen inte, om ni är nöjda med mig fucking anställ mig då. Om ni inte är nöjda med mig, hitta någon annan då?? Jag har jobbat såhär hos dom i två år nu. Ett par månader hit, ett par månader dit och det börjar bli väldigt tröttsamt, jag kommer liksom ingen vart.. Och jag blir bara mer och mer rastlös i själen, vilket som vanligt leder till att jag blir ledsen/deppig/arg och får extremt svårt att sova. Bara jag som kan göra något åt saken så jag skickade in ansökning till ny skola så att jag kan börja plugga så förhoppningsvis så kommer jag in annars funderar jag seriöst på att lämna landet för jag orkar inte ha det såhär längre, jag vantrivs något så fruktansvärt med mitt liv just nu. Spyr på det PLUS att jag blivit fet som ni såg i mitt tidigare inlägg ASSÅ WATTA FAKK!?
Ska starta en ny grupp på fejjan som heter "vägra vara fet och deppig" Kanske att man blir motiverad till att träna då.. Asså inget ont om tjockisar, alla har sin kroppstyp men har man varit spinkig hela livet så är det ett stort varningstecken när man faktiskt börjar bli riktigt fet. USCH! nog om det.
 
 
Nu har jag suttid vid den här datorn sen jag gick upp ( Vilket iofs inte var så överdrivet länge sen) Och jag känner mig fruktansvärt lat.. Borde egentligen passa på att plugga på teorin men det är rätt svårt när Neo springer runt och härjar ( Hur får man en sjuk unge att sitta still och vara just det, sjuk?) Han hostar lungorna ur sig så fort han börjar springa runt men han ger sig ändå inte... Suck.. Aja dags att göra något åt mitt deprimerande liv och jag tror att jag börjar med att tömma diskmaskinen, det känns som ett lagom stort steg. Puss!
 
 
 
 
 
Förresten, är inte det här den sötaste tomten ni någonsin sett??? <3 Mitt hjärta stannar lite varje gång jag tittar på den här bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0