God morgon!

2012-10-26 @ 09:00:29
Fick ett sms imorse av Lollo där det stod att det inte blir att ha på sig höga klackar ikväll när vi ska gå ut, hur tänker hon nu? Tänkte jag. Hon frågade om jag hade tittat ut idag "nej." svarade jag och drog täcker över huvudet... Och jag som gått och undrat när det är okej att ta på sig vinterjackan i år. Den frågan fick jag ju svar på imorse iaf.... R var av någon konstig anledning vaken imorse när jag skulle gå upp "är det bara för att du vill skjutsa  mig till jobbet?" frågade jag. R svarade "ja absolut" med en märklig sarkastisk min i fejset. Men han ser ju å andra sidan alltid ut så, så "vad bra!" svarade jag glatt och skuttade ut i köket och gjorde kaffe.
 
Sen ropade jag på Neo och hörde hur han kastade sig under täcket för att jag skulle tro att han fortfarande sover så han slipper gå upp (för en gångs skull) "nähä, tänkte bara att du kanske ville veta att det är snö ute" viskade jag försiktigt varpå han flög upp ur sängen och vrålade "SNÖ!?!?!" hahaha! När vi kom ut så utbrast han "oj vad vackert med snö!" Visste inte att han visste vad vackert betydde ens haha <3
 
Anywho, Hade riktigt skön ensamtid igår efter att Neo gått och lagt sig, gjorde en riktigt mysig middag och låg i soffan och kollade på tv (!) innan jag gick och la mig (i tid!!!) Så jag har faktiskt haft en normal natts sömn, vilket var OTROLIGT skönt och efterlängtat! 
 
Nu ska jag gå och kissa för sjunde gången idag och hämta mer kaffe :)
 
 
Kvalitetstid med mig själv <3 
 
 
Trötta morgonälsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0