Ont i huvudet

2012-10-30 @ 12:22:12
Usch, jag sover fortfarande sjukt dålig och har ont i huvudet som fan idag :( stackars mig.. Ska gå hem och lägga mig i ett bad efter jobbet! Och damsuga... Finns det något tråkigare än att damsuga?? Jag tror inte det, det finns inget som gör mig så förbannad som att stå och damsuga USCH! fast det måste ju tyvärr göras hehe. 
 
Hade skiiiiiiiiiiiiiiiiiitkul i fredags! Vi shoppade, åt och gick ut och skrattade halvt ihjäl oss, R måste trott att vi va utvecklingsstörda när snälla han kom och hämtade oss kl 3 i fredags natt efter krogen haha men kul var det :) Sen i lördags så hade vi lite städdag och i söndags så hade jag en bruda-ur-dag och åkte och fikade först med Ylva, sen blev det lunch med Zandra och sen åkte jag till solna och klippte av mig allt hår och fixade naglarna hos Catta :) Helt perfekt helg faktiskt, känns verkligen som att jag behövde den. Sen har R varit ledig tills idag och faktiskt varit hemma större delen av tiden så vi har kunnat bråka och mysa ifred :)
 
Men nu längtar jag hem till bad och säng GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP Fast det är några timmar kvar  dessvärre :(
 
 
SSSSSSSSNART ÄR DET JUL!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0