Oj vad längesen det var jag var här inne, dom har gjort om?

2012-12-28 @ 13:14:26
Hej! 
 
Vill bara tillägga att jag och R har varit tillsammans i ett år nu. Läsigt länge om man frågar mig.. Vi har alltså träffats i ett och ett halvt år och bott till sammans i typ ett år.. Assååee, är vi gifta nu?
 
Anledningen till att jag freakar ur över något som kanske inte är så länge egentligen är för att jag aldrig har haft ett seriöst förhållande mer än i några månader så för mig är detta stort.
 
Förövrigt så är jag NÅGOT frustrerad just nu. Jag skulle ha jobbat igår och idag och jag behövde VERKLIGEN vara där MEN när jag pratade med min mormor så har hon GLÖMT att hon lovat att passa Neo (sjukt irriterande!) och har inte alls tid.. Jag hade liksom paxat plats på jourdagis för Neo men eftersom att mormor glatt skulle ställa upp så tackade jag nej till den platsen så att dagisfröknarna också kan få lite ledigt (eftersom att jag verkar vara den enda heltidsarbetande förälderna i sverige)..... Asså ser ni mitt problem? Så kollade med Neos farfar men han skulle också jobba sen finns det ingen mer att fråga utom hans farmor men jag får hellre sparken än att ringa den människan. Sååå jag gjorde upp en ny plan, som involverade en stor mängd mutor, Rs ipad, kritor och liknande för att jag skulle kunna ta med mig skitungen till jobbet. Halvt fungerande plan om man frågar mig. Ett problem bara, självklart så blir ungen JÄTTEsjuk dagen innan men ordentlig hosta, feber och ögoninflammation. Stackarn hostade så mycket så han spydde :( Så det var bara att säga tyvärr till chefen. Fan vad jag skäms.. Självklart är Neos hälsa viktigast men det var bara två dagar och den andra tjejen har semester så det känns som att dom tror att jag bara fejkade att han är sjuk... Aja vad ska dom göra, sparka  mig för att jag är mamma? I dare you...
 
Haha det var det! Julen var förövrigt väldigt mysig, vi var hos mormor och morfar igen och älskade Sandra och lilla Alóna är och hälsar på från israel så det var helt fantastiskt att få träffa dom igen <3 R står fast vid att han hatar jul men jag vägrar tro på det för vi har haft hur mysigt som helst i år :)
 
 
 
 
 Fan vad fet jag har blivit :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0