Är så sjukt trött idag...

2012-10-25 @ 13:24:10
Igår satte vi ihop det sista hemma och nu är det verkligen nästan klart! Any day now! Gick och la mig typ halv elva men kunde som vanligt inte somna men när jag väl gjort det så vaknade Neo och skulle bråka.. Asså jag orkar verkligen inte gå upp fler nätter nu! R tog iaf hand om det igår så jag kunde få ligga kvar i sängen men hörde ju ändå Neos trotsskrik mot R så kunde inte somna på huuur länge som helst, sen blev jag ändå väckt av R kl 5 av någon anledning, avrför han bestämde sig för att väcka mig då vet jag inte... kanske var i sömnen.. Anywho, det var ingen idé att försöka somna om eftersom att vi skulle ha morgonmöte kl halv 7 (!?) på jobbet så det var bara att gå upp, och Neo va på sitt VÄRSTA g´humör så vi blev såååå osams så det finns inte. När han blir på det där humöret får jag bara lust att ta körkort fort som fan, hyra en bil bara för att kunna hoppa ut i farten, jag blir så trött! Snart är det helg iaf så då kanske man får vila lite iaf, är ju inte lika mycket att göra hemma iaf. Imorn är det AW men Lollo, det ska bli sjukt kul, jag som ALDRIG går ut jag längtar! Fast det blir helt alkoholfritt så jag slipper huvudvärken imorn så jag orkar städa hehe. 
 
Och just det, till min stora förvåning så hade R gjort mat när jag kom hem igår,köttfärsbiffar :) Han kan! Tänkte att jag skulle påminna honom om att det är hans tur men ville se om han gjorde det ändå och det gjorde han så jag var mer än nöjd :) Ni anar inte hur skönt det är att få mat lagad till sig när man kommer hem från jobbet istället för att det ALLTID ska vara jag, nu är det slut på det iaf och det U P P S K A T T A S ! ! ! Hehe
 
Nää back to work!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0