Segast i världen

2012-12-30 @ 16:22:22
Håller på att plocka bort alla julgrejer. Egentligen vill jag ta ner allting typ dagen efter jul för när det är över så är det över. Men eftersom att Neo har varit så sjuk och R jobbar natt (fakkar upp normal dygnsrytm för alla) såååå har jag inte orkat. Men nu ska skiten bort iaf. Så jeffla trött på att städa! Börjar nästan känna att livet som ensamstående var lättare! Fast det är ju så, gräset är alltid grönare på andra sidan. Nu måste jag städa precis hela tiden efter en äcklig kille, mitt sovrum är ockuperat hela dagarna och vi kan inte leka, städa eller göra någonting förens han har gått upp på dagarna (eftermidagarna) Är otroligt trött på det. Men tänker man tillbaka på hur det var innan när vi bodde isär så trivdes jag inte så heller, fick betala hela hyran själv fast han var här hela tiden eftersom att han hade egen hyra att betala. Fick handla varje dag eftersom att jag inte kan bära så mycket själv, nu har vi bil och kan storhandla en gång i veckan. Jag fick aldrig ligga! Nu händer det iaf någon gång ibland ;) 
Men varför är det alltid så? Man kan inte leva med dom och man kan inte leva utan dom? Kan man inte bara få väja och sen leva lycklig i alla sina dagar? Eller borde jag ha lytt mammas råd och intalat mig själv att jag visst är lesbisk och skaffat flickvän istället? Suck.. Jaja snart är det Neos 4-årsdag så då ska det vara städat och julen ska vara undanplockad! om det så ska ta mig hela natten... Vilket det antagligenkommer göra :P Gud jag orkar verkligen inte fira nyår imorgon, orkar verklgen inte gå tillbaka till jobbet på tisdag! Nej nu börjar det luta mot uppsägning och sista minuten till vem-fan-bryr-sig-bara-det-är-varmt :)
 
 
Hejdå julen :) Ses nästa år!
 
 
 
Verkar som att kameran på min dator är från 80-talet eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0