Drömde att min chef var min lärare inatt haha!

2012-12-31 @ 11:28:23
Jag drömde att jag fick i uppgifta att skriva en uppsats om 1900-talet, någonting om vad man gjorde då. Tänkte hur fan ska jag veta det och jag orkade inte forska vidare i det då jag hade annat för mig (kommer inte ihåg vad det var) Så jag lämnade in en ofullständig uppsats, jag tror att jag hade klottrat ner två rader om absolut ingenting. Dagen efter fick jag tillbaka uppsatsen med M i betyg? Jag vet ju att dom har ändrat betygen från IG-MVG till A-F(nånting) Men alltså M!? Så jag frågade läraren om man verkligen kan få M i betyg " Nej det kan man inte men så dålig var du" 
 
Hahaha skön dröm, fick iaf en ny chans att göra om uppsatsen och jag ansträngde mig verkligen men vaknade innan jag fick veta vilket betyg jag fick :(
 
Eller ja A då kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0