Suck..

2012-10-26 @ 13:59:14
Den här veckan har verkligen varit lång och jag vill bara sluta nuuuuuuuu! Ska bli så skönt med helg! Jag och R ska storstäda hemma tänkte vi så att vi slipper den huvudvärken i några dagar iaf hehe.. Vi är mästare på att stöka ner...Hans skit som han stökar ner stör mig OTROLIGT mycket och mitt skit som jag stökar ner stör honom OTROLIGT mycket haha men nu får det fan bli ändring på det, har som sagt gjort upp ett städschema och nu när vi äntligen är klara med all målning, möbelinköp och har burit ner all skit som ska ner i källaren så får vi se till att bli bättre på att hålla i ordning hemma, för så kul är det inte att städa och jag TÅL INTE när det är stökigt, jag får huvudvärk asså....
 
Ikväll ska jag ju också UT för en gångs skull, ska bli sjukt kul :) Sist vi var ute så skrattade vi så mycket så att jag hade träningsvärk i magen och ont i kinderna dagen efter haha :) Neo blir hämtad av sin faster på dagis och sen hämtar jag honom i stan imorgon på eftermiddagen, sen får vi se om vi åker över med honom till mormor och morfar då han längtar efter dom, dom har ju varit bortresta i en månad men vi får se :) Ska verkligen bli skönt och inte stressa bort till dagis direkt efter jobbet utan gå och möta upp en kompis, shoppa lite, äta lite och sånt :) Mammor är också människor och kan behöva lite frihet ibland även om dom flesta inte tycker det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0