Nu vill jag gå hem

2012-10-24 @ 16:43:51
Vi gjorde ju ett städschema hemma för någon vecka sen som inte riktigt har följts av någon av oss förutom när det gäller R´s matlagardagar! Han har aldrig stått i ett kök innan och jag har försökt att lära honom en del, han gillar det inte men han är duktigare än vad han vill erkänna. Så några gånger han har faktiskt lagat mat nu och eftersom att han är ledig vissa vardagar när jag jobbar så får han vackert ställa sig och laga mat till mig då (Hans tur!) Och idag är det hans tur :) Det är så OTROLIGT skönt att slippa det ibland, bara komma hem och få äta direkt :) 
 
Tänkte vara kul och lägga upp en bild på det men jag hade ingen här så få rgöra det en annan gång. Som sagt det uppskattas inte riktigt av båda parter men det är rättvisst och det är det som räknas :)
 
Men NU vill jag gå hem och bli serverad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0