Shoppa?

2012-12-29 @ 12:50:27
Just det ja, idag har Robban sagt att vi ska åka till något centrum och shoppa! Den ni ;) Han behöver titta på en ny skjorta till nyår och jag vill kolla på en ny klänning (till nyår såklart ;)) Sen så fyller ju lilla älsklingen år om ett par dagar så vi ska kolla på presenter till honom och barnkalasgrejer + tårta! I år ska jag inte göra någon tårta själv för Neo ville ha en Bilar-tårta så jag ska beställa en tänkte jag :)
Sen för att lugna  mina nerver så ska jag färga håret, knäpp grej jag vet men jag gör alltid så när jag blir rastlös och deppig i själen.. Färgar håret eller möblerar om. Ganska hälsosamt beroende om man frågar mig. Vissa dricker när det går dåligt, andra knarkar men Stephanie hon färgar håret.. Undrar om det fungerar lika bra. Haha aja hoppas det blir bra bara :) Sen borde jag faktiskt klä av granen och plocka bort allt annat julpyssel  men tyvärr så är det bara min hjärna som har adhd, min kropp har bara add. Eller? Eller så är jag bara rastlös och lat, jag vet inte, tomEJto tomAto. 
Aja dags att väcka R som antagligen inte kommer vara alltför glad eller pigg :( JAG HATAR DITT JOBB. (Faktiskt, det förstör vårt liv) Eller så gör jag mig i ordning innan jag väcker honom för en gångs skull så han slipper vänta på mig haha, kan ju vara snällt för omväxlings skull ;) 
 
tjingeling ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0