Jag tror att jag vet vad jag vill bli

2012-12-31 @ 11:10:23
GOD MORGON NYÅR! 
Är det bara jag som tycker att nyår är den mest överskattade högtiden på hela året? Allt handlar bara om att den som är fullast vinner och så måste man vara vaken så jävla länge. Haha inte min grej! Men i år så ska vi till Robbans brorsa och hans fru och dom kommer ha barn hemma så det lär bli lugnt, SKÖNT! Fast jag lämnar ändå Neo hos mormor eftersom att det kommer drickas :)
 
Jag tror att jag har kommit på vad jag vill bli, har tänkt på det ganska länge och det känns som att det passar mig - Löneadministratör! Måste bara plugga lite mer först eftersom att det krävs en del kunskaper för att bli det. Men eller hur? Det är en plan iaf, känns bra. Måste alltid ha en plan
 
Min granne säger alltid att man inte alls alltid måste ha en plan, utan ibland måste man låta livet bestämma men jag fixar inte det, jag måste ha en plan till allt, öven plan b och plan c. Ifall ifall att.. Hehe. 
Dagens fråga, hur väcker man en Robban innan kl 14 utan att bli mördad? 
 
 
En av mina favoritbilder på Neo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0