Christoffer Halldin

2013-01-10 @ 19:28:01
Christoffer Halldin ville väldigt gärna att jag skulle skriva ett inlägg bara om honom så efter VÄLDIGT mycket tjat (han är en sån blogg-nörd) så gav jag mig. Till slut.
 
Christoffer (vill helst att man kallar honom för Kiffe) är en helt vanlig kille på (kommer inte riktigt ihåg) ca 43 år och gillar snus, hästar och bloggar. Helst av allt så läser han kissies.se, dessies.se eller gaybloggen.se.
Kiffe jobbar som sopgubbe men under den hårda ytan ska ni veta att det finns en väldigt känslig man som har inrett sin lägenhet i jakan i sin helt i sin favoritfärg rosa, väldigt snyggt om man frågar mig!
På fritiden gillar han att rita, pussla och ibland hoppa hopprep.
Musikstil säger Christoffer att den varierar lite men oftast blir det arabisk folkmusik eftersom att han ääälskar att dansa (var det en hemlighet?).
Han har en fantastiskt söt liten dotter som kallar honom för bajspappa (av någon märklig anledning som jag inte känner till.
Anledningen till att han ville att jag skulle skriva det här inlägget (nu gissar jag bara) är för at han letar efter en flickvän, då Christofer nyligen flytat från sin mamma så känner han sig lite ensam och blir ofta rädd och ledsen på kvällarna, dessutom så kan han varken tvätta eller laga mat så han behöver verkligen en tjej! Så finns det någon där ute för den här stiliga mannen så tveka inte att höra av dig till mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0