Sagt och gjort! (ja iaf det där med att färga håret)

2012-12-30 @ 14:08:27
Sitter fortfarande och grubblar och försöker göra upp en plan för vårt liv. Jag kommer liksom ingen vart, eller? Någonting nytt måste hända. Det är något som fattas, något som stör och jag vet inte riktigt vad det är.. Jag kanske vet egentligen men inte vågar göra något åt saken. Jag vet ärligt talat inte. 
Sitter och lyssnar på Neo som leker. Hans lilla röst får mig att vilja kämpa för någonting bättre och aldrig ge upp.
 
Tänk tänk tänk...
 
 
Just det igår.. Vi skulle ju åka och shoppa.. Kul.. R vaknade med sämsta humöret EVER kl 14.30 och va grinig för att han inte fick sova tillräckligt.. Asså hans jävla horjobb är anledningen till att jag inte tror på oss det förstör vårt liv tillsammans GAAH!! 
Iaf. Så han va skitgrinig hela dagen (eftermiddagen) och då blev såklart Neo grinig också och jag. Självklart. Sen, något som jag nyligen upptäckt med R är att så fort vi är inne i en affär där dom säljer killkläder så blir han efterbliven som om han hade hjärnskakning eller något och går runt utan att ens titta ordentligt i CA EN HALVTIMME i en fakking affär... Men när det kommer till att gå i en affär som jag gillar då säger han bara nej fyfan och tvärnitar utanför och ska stå där och stressa genom att se sur ut. ´Sorry R men igår hatade jag dig. Jag ville ju hitta en klänning till nyår vilket är en GANSKA viktig sak men han var ju inte till någon hjälp plus att eftersom att han var grinig så ville inte Neo vara med honom och lite sjukdom på det så blev han EXTREMT mammig och ville bara vara där jag var. Fast han var duktig det var han, inga raseriutbrott i affärerna och han rev inte ner något. Men jag kan lova att det inte är speciellt lätt att försöka hitta något fint som PASSAR när man har en egoistisk och grinig kille utanför affären och en grinig bebis i affären. 
Till slut tröttnade jag så jag tog Neo och skakade av mig R, satte telefonen på ljudlös och gick in i den sista affären (Skojar inte, jag va inne i alla affärer i hela fakking kista galleria) som jag visserligen redan hade kollat i fast med grinig kille utanför som stressade sönder mig. Så hittade jag en fin som jag hopades skulle passa. Men då stod det såklart BARA UTVECKLNGSSTÖRDE HOOOOOOOOOOORTJEJER i omklädningsrummen, två och två och alla hade ca 3 klänningar var men varje klänning som dom provade skulle diskuteras om när var och hur dom skulle ha på sig dom och vilka killar som skulle se och appropå det så måste dom ringa någon. Asså vi var där i en fakking timme.. Neo grät, när vi kom in i provhytten så ramlade han. Fick pröva klänningen fort som fan och bära Neo tills vi gick till bilen. Tungt.
Meeeen jag hittade iaf en klänning som tur är :) OCH jag färgade mitt hår.
 
 
Svartskalle stoltast i staaaaaden spritt språngande gaaaaalen
 
Ison och Fille - Galen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0