Summering av gårdagen

2013-01-13 @ 14:43:57
Om någon inte förstod det efter mitt tidigare inlägg så gick jag ut igår med en kompis, Robin. Jättetrevligt :) Vi börjadepå Bauer som det tydligen hette, låg i slussen och hade en himla märklig inredning men söder ni vet.. Där satt vi och hade en jättetrevlig stund och jag trodde att det var just därför jag blev medbjuden, för att vi skulle ha en trevlig och rolig kväll. Så var fallet självklart inte utan efter en stund så talade Robin om för mig att jag var där för att en tjej han gillar (eller inte gillar?) skulle till Pure och hans mästerplan för att få henne var att göra henne svartsjuk genom att dyka upp där med mig så att hon förhoppningsvis skulle kasta sig i hans armar (eeh..) Trevlig vän eller hur? Fantastiskt plan om man frågar mig, jag vet inte om jag tror på att det hade funkat men det var fantastiskt vilket utarbetad plan!
 
Fast sen sket vi i det iaf och drog till Berns, har faktiskt aldrig varit där så jag var lite chockad över hur stort det var där inne och över hur mycket restylane som sprutats in i tjejers läppar, har heller aldrig sett så mycket löshår och plastiga lockar men ni vet vad dom säger, det är dyrt att se billig ut! 
Iaf Berns tyckte jag var lite svårt att sätta fingret på vad det var för sorts ställe, det fanns jättemycket olika sorters människor i alla åldrar och dom spelade allt från Bob Marley till I will survive med Gloria Gaynor.. Men som sagt, jag hade aldrig varit där inne innan, men jag kanske är den enda som vanligt?
 
Den här bilden är tagen när vi kom dit och det knappt var några där men assåååå jag har aldrig blivit så mosad förut som jag blev igår. På riktigt det var värre än tunnelbanan i rusningstrafiken, sjukt mycket folk..
 
Man kan ju inte låta bli att känna sig lite underlägsen på Stureplan bland alla tjejer med dyra fina (lite tantiga faktiskt) kläder, obligatoriska läppförstoringar och 4 kg bröst  men som sagt, det är dyrt att se billig ut och det är ju faktiskt det som räknas eller hur, att det är dyrt? :p
Något jag tyckte var lite roligt var att alla killar som kom fram mot oss eller tittade mot oss inte var det minsta intresserade av mig utan bara av Robin haha men tyvärr så är inte han lagd åt det hållet men blev ju såklart smickrad över uppmärksamheten. Inte för att jag tror att jag är snyggast i världens eller att alla tittar på mig men aa ni hajjar haha. 
Men det kom faktiskt fram en liten man (ca 1,65 lång) och började prata med mig haha fast på engelska och berättade att han var från London men jobbade här och bla bla bla och efter att vi hade pratat i typ tio min så berättade han att han kom till Sverige när han var 3 år haha jag ba okeeeej men du kan inte svenska då? Jo sa han men du såg så exotiskt ut så jag trodde inte att du var svensk.. Haha nä okej, jag sa iofs att jag kommer från stockhom, jobbar här och bor i bagis men det kanske inte var tydligt nog?. Undrar om han trodde att den skulle gå hem, att jag skulle tänka WOW han kan engelska, honom ska jag ligga med!? Sen när han skulle så så sa han (fortfarande på engelska) att jag va jättefin och så undrade han om han kunde få mitt nr, då sa jag att det nog är väldigt olämpligt då jag har pojkvän, då frågade han bara om jag ville ha en till...Eh nej, tack men det var bra så... Som sagt märklig liten man. 
 
Och sen måste jag försöka tänka på att när folk tror att t.ex jag och killkompisen jag är med är tillsammans så kan svaret ¨GUDNEJ¨såra känslor och det räcker med ett simpelt ¨nej vi är vänner¨ till svar.
 
Haha men det var en trevlig kväll, tack för igår Robin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0