Kan man bryta arslet så har jag nog gjort det

2013-01-06 @ 11:05:50
Jag ska aldrig mer åka ruschkana... 
 
Hade skrivit ett jätteinlägg om vad vi gjorde på nyår och Neos födelsedag men sen raderade jag det för att jag skulle skriva något annat men sen glömde jag bort vad jag skulle skriva om... Jag sitter iaf här i köket nu som vanligt och äter frukost med min son. Min otroligt söta och fina son som numera är 4 år. Hade ju kalas igår vilket var väldigt trevligt, synd bara att hälften av barnen inte kom så det var bara 3 st ungar här. HATAR att folk inte kan höra av sig i tid heller, så otroligt ouppfostrat. Men dom som kom förgyllde Neos dag och han var så glad hela dagen, gladast var han såklart när vi sjöng för honom när han skulle blåsa ut ljusen hehe <3 Han fick jättefina presenter från alla och han blev jätteglad :)
 
Hade som sagt ett helt inlägg om nyår och Neos födelsedag som jag inte orkar skriva om men på nyår så var vi hos Robbans bror och fru på en trevlig middag, Neo fick sova hos mormor så att vi kunde dricka "lite" skumpa ;) Sen den 2a fyllde ju Neo år men eftersom att han var sjuk så gjorde vi inte så mycket, vi åkte till ett lekland ett tag, jag skadade mig (det var där jag bröt rumpan) Neo åt pannkaka till middag och sen åkte vi hem och åt marängsviss och sjöng jag må ha leva och blåste ut ljus <3 
 
Det har varit väldigt mysiga dagar på senaste även fast Neo har varit sjuk och bara bråkat nästan hela tiden, jag älskar min lilla familj <3 hoppas att Robban känner detsamma, han har varit hemma med mig varje dag den senaste månaden om inte mer! dom gångerna som han varit ute så har jag varit med så jag nästan slängde ut honom igår så att han kunde få lite egentid med någon annan än mig, det behöver man! 
 
Här är lite bilder från kalaset <3 Fina älskade Neo <3 <3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0