Kaffet är slut och jag bytte frukosten mot sovmorgon

2013-01-10 @ 08:25:04
Asså när klockan ringde imorse så var jag mer död än levande. Kunde inte somna igår och jag tror fan att jag låg vaken tills Robban kom hem, vilket är vid typ 4...  Så jag låg och drog mig i typ 45 minuter istället och fick springa till jobbet (typ) Fast jag kom faktiskt tio min tidigare så det är bra. Men jag ångrar så HÅRT att jag inte tog med någon frukost för nu kommer jag dö, jag känner det, jag håller på att bli blind.. 
 
Nu kanske någon om någon läser min blogg undrar varför jag inte har sagt något på ett tag? Det är för att jag är tilbaka på jobbet igen. Har ju varit borta ett tag nu men under tiden så var det ingen som ens tänkte tanken att kolla på mina uppgifter så allt låg och väntade på mig när jag kom tillbaka. Sen är hon som sitter i kundrestkontran (inte jag asså den andra) sjuk nu så jag gör hennes jobb också. Jag trodde att jag skulle börja gråta i tisdags. Känner att stressen börjar tära på magen igen då jag mår illa konstant, är mätt fast jag är hungrig och tvärtom. Sen har jag ju nästan alltid lite halsbränna men nu är den brutal och jag blir hes av den.. Som sagt så kan jag inte sova heller så jag börjar misstänka all stress från alla håll. Jag är så jobbigt känslig gaaah jag blir så trött på mig själv.. Men något som jag faktiskt blir ännu mer trött på är Neos cpfamilj! När hans pappa åkte in i fängelset för något år sen så lovade hans mamma och pappa att dom skulle hjälpa mig med Neo så att jag kan få lite avlastning. Hon sa att dom skulle turas om så att någon kunde ha honom varannan helg. Snälla gissa om det händer eller inte! Inte. Snälla gissa om jag får någon hjälp över huvud taget! Inte. Självklart älskar jag min son och självklart vill jag ha honom jämt men Neo är ett komplicerat barn som är överaktiv och han är svår att ta hand om så någon dag ibland skulle man vilja vila men nej. Jaja det kommer väl bli bättre när jag skutar jobba heltid, då har man kanske mer energi och ork för allt :) Men en sak är säker och det är att när Jocke kommer ut ur fängelset så kan han glömma att han ska få leka pappa GLÖÖÖÖÖÖM!! Vill han vara en riktigt pappa så visst, ingen blir lyckligare än jag men tänker han inte ta något ansvar som innan så hejdå. Han kan träffa sin son nån timme i månaden då jag bryr mig inte och viktigaste av allt Neo bryr sig inte, han känner ju inte honom :)
Nej men nu är jag verkligen så jävla trött på det här, dom dumpar över allt ansvar på mig och sen när det passar så vill dom leka med Neo men no more! Känner mig starkare nu efter jag träffat Robban, han står på Neos sida och ger mig mer styrka att stå på mig. 
 
 
Haha våran familj <3 Nej nu vill jag bara gå hem och lägga mig igen.. Aja back to work (piskrapp*) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0