Vilken underbar människa

2013-01-13 @ 12:49:53
Jag vet inte ens vart jag ska börja. Igår när jag fick lite puppy-eyes för att en kompis frågade om jag ville följa med ut så erbjöd sig Robban att passa Neo så att jag kunde få göra det. Det tyckte jag var väldigt gulligt men tanke på att han jobbat natt hela veckan och detta var hans enda lediga dag fram till på onsdag.
 
APPROPÅ då skrev en annan kompis till mig och sa att hennes födelsedagsmiddag skulle vara just denna onsdag varpå Robban ÄNNU en gång erbjuder sig att passa Neo (!?) Jag blev lite chockad faktiskt, inte för att Robban inte brukar hjälpa mig om jag ber honom men att han erbjuder sig innan jag hunnit fråga, det tycker jag är fint av honom.
 
Sen till nästa grej då, jag vill ju göra om lite i badrummet, det skulle gjorts när vi flyttade in men vi/jag har inte orkat lägga ner någon större energi på det eftersom att det är riktigt fult och egentligen enligt mig behöver kaklas om, bytas golv, handfat allt sånt föööör det ser för jävligt ut. Men sen tänkte jag igår att det går ju alltid att göra lite bättre och mer trivsamt så jag la lite saker i en shoppingkorg på ikeas hemsida och frågade Robban på skoj om jag kan få ca 2000 kr ¨jaha och vad ska du med det till?¨ (jag trodde han skulle fnysa åt mig) Badrummet svarar jag ¨jaha, ja det går väl att ordna men jag har inte dom just nu¨ svarade han, jag satte mackan i halsen och höll på att ramla av stolen, ba vaaaa? På riktigt?? bara sådär?? Sen efter kanske 3 skamliga förslag från min sida så gick han t.o.m med på att åka till ikea med mig och införskaffa dessa grejer. Assååååå vaaaaaa?? Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Snälla fina älskade människa <3 
 
Undrar ofta det, vad fan skulle jag göra utan min Robban? Tack för att du är den enda som orkar med mig, tack för att du är kvar och TACK för att du finns <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0