Jag vill flytta!

2012-12-29 @ 12:35:01
Undrar om min hjärna har adhd? För min lata kropp har uppenbarligen inte det då jag inte har lyft ett finger på flera dagar.. Hjärnan dock.. Har så mycket idéer hela tiden som jag vill genomföra, vill börja plugga och vill flytta igen. Det var inte länge sen vi flyttade hit, knappt ett år men jag känner mig inte hemma i Bagarmossen, inte alls.. Vet inte ens om jag trivs i Stockholm längre? Jobbet är ju som det är. Familjen är det som starkast håller mig kvar, mormor och morfar, jag ser dom som mina föräldrar! <3 Men dom har gått i pension nu och kommer snart att lämna landet för att flytta till Spanien. Egentligen är min största dröm att köpa deras hus i väsby men det finns inte en chans i världen att jag klarar av att betala det. Varken handpenning, amortering eller avgifterna. Det kostar typ 4 * mer än vad jag någonsin kommer ha råd med. MEN varför ska jag då bo var i stockholm? Det är sjukt dyrt, när man kan bo en bit utanför för en bråkdel av stockholms priser. Jag VILL byta stad! Känner på mig att jag kommer sitta och spekulera mycket på detta.. Kommer inte kunna sova förens något har hänt..
 
Eller kanske ska göra det jag drömt om i flera år och flytta till Spanien? Egentligen, varför inte? Vad hindrar mig? VEM hindrar mig? Bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0